Lite av varje.

Startade dagen tidigt. Jag och lillan har städat lite. Damsugit bort allt grus som dras in nu när våren är här. Det måste nog vara det enda negativa med våren. Förutom det har jag verkligen inget att klaga på, soliga, varma dagar. Framförallt är ljuset tillbaka.

Därefter tog vi oss en tupplur. Sov lite dåligt inatt. Vilade med gumman en stund.

Jag hade för avsikt att gå ut en promenad med lillan mitt på dagen. Var så fint och soligt. Men det gillades inte av damen, vet inte vad det var. Hon bara grinade. Så jag gick in igen. Väl inne somnade hon efter ett tag. Kanske e tänderna som spökar. Svårt att veta ibland vad som är fel med de små liven. Inte lätt att vara liten.

Nu har älsklingen precis kommit hem. Får se om det kommer någon och tittar på vårt hus idag. Är en som hört av sig, men hon har inte svarat på mitt mail där jag skrev att hon kan komma idag. Vi får väl se.

På lördag blir det dop för lillan. Ska verkligen bli spännande. Hoppas allt går bra och att hon är hyfsat nöjd under tiden vi är i kyrkan och på fikat efteråt. Det lär ju visa sig. Håller tummarna. 


                              

Ska gå och kocka lite middag nu tror jag.

See ya! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0