Segstartad

Känner mig lite trött och sliten idag. Kan väl inte alltid vara pigg och full av energi antar jag. Ska gå ut med charmtrollet i vagnen så fort hon ätit lite till. Kanske piggnar till då. Lillan är pigg o kry som vanligt, vilket är underbart. Hoppas verkligen att det fortsätter så, att hon inte åker på någon förkylning eller feber.

Vi måste även åka en sväng till Sangis idag, av alla ställen! Fått ett paket som jag ska hämta på affären där. Brukar alltid hämta paket i kalix centrum. Men, men beror väl kanske på vem som levererar paketen.

Vet inte annars vad vi ska göra idag. Plocka till lite måste vi nog också göra. Dock ingen lust att börja städa, men som sagt energin kanske kommer när vi beger oss ut!?

Härligt väder! Soligt och varmt. Svårt att veta hur man ska klä charmtrollet när hon ligger i vagnen. Hon blir så varm. Ska ta något tunnare idag.

Mitt lilla hjärta ligger här brevid och gympar, ska gosa lite med henne nu.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0