Arbetsintervju

Igår var en bra dag. En mycket bra dag skulle jag till och med vilja säga! Jag och mitt lilla hjärta åkte in till kalix för att titta på löpskor. Hade sett en annons med bra pris på skor. Dock så fanns det inte i min storlek på någon av sportbutikerna här hos oss. Får bli nya någon gång i framtiden istället.

Var på Lyktan och fikade med Cecilia. OJ OJ OJ (!!!) vad de har gott fika. Vattnas i munnen bara jag tänker på det! Vi pratade om lite av varje. Hon har precis tagit examen, stort grattis till det! Får lite flashbacks från när jag själv fick min examen, härligt kändes det! Hon har också skaffat ny större lägenhet. Snart ska de flytta in, jag vill också flytta in i vårt hus!!! Nåväl, så fort veden är klar ska vi jobba som dårar i huset. Vill ju gärna bo där ett tag innan jag börjar jobba!!!

                                

Ringde en kvinna från en förskola i går kväll och frågade om jag vill komma på arbetsintervju! Känndes roligt, men jag har många blandade känslor inför att börja jobba. Skulle börja 1 Aug i sådana fall. HJÄLP!! Två månader dit, känns mindre kul, men när jag väl är där kommer jag säkert njuta i fulla drag! Älskar ju att jobba i förskola. Måste bara vänja mig bort från att inte vara hemma och mysa med min underbart söta lilla skatt hela dagarna. Kommer inte bli lätt, men hon kommer ha det så bra med pappsen! Jaja vi får se vad de säger! Tänkte läsa på lite i nya LPfö så jag är med i matchen. Whish me luck!!!

Min lilla sötnos var väldigt ledsen igårkväll. Vi åkte till hennen mormor och morfar. Efter ett tag började hon bara skrika rakt ut. Hon bara skrek och skrek! Man såg på henne att hon hade ont i magen. Stackaren! Vi åkte hem och hon somnade en stund i bilen. När vi kom hem var hon lika glad som vanligt, kanske saknade pappsen, nä nog hade hon ont i magen alltid! Ringde till BVC för det var samma visa i lördags. Sköterskan sa att vi kan pausa m maten vi gett hittills några dagar och ge gröt istället, med plommonpure till. Låter ju smaskigt. Ska pröva idag om det faller damen i smaken! Är som roligt att hon har börjat äta riktig mat, förutom magontet har det gått väldigt bra!!


                   

Idag är det regnigt och tråkigt väder, men vi deppar inte för det! Har slagit igång en tvätt och tänkte mysa inne med lill hjärtat hela dagen, eller i alla fall tills det slutar regna. Går nog ut ikväll en sväng, skönt m friskluft.

Snart kanske det kommer en till bebis i släkten. Min sambos bror och hans tjej fick åka in till Sunderbyn igår eftersom hon hade så kraftiga och ihålliga sammandragningar. Är egentligen 1 månad kvar, men den lilla krabaten verkar vilja ut tidigare. Oj oj oj vad farligt det kommer vara när vi ska och titta på det lilla knytet när det kommit ut, kanske kommer jag på att jag måste ha en till lillis. Nä, det hoppas jag verkligen inte! Jag har det så bra  med sötnosen jag har, vill skämma bort henne lite först!!!

Idag slutar min stora älskling tidigt, dag innan röd dag förstår ni, vissa har det bra. Inte har vi några sådana avtal som fsklärare! Men men, härligt att  han e hemma tidigt!!

Ikväll är det Greys och Off the map! Mina absoluta favoritserier. Love them. Så då sitter vi bänkade i TVsoffan. Mysigt!!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Banana

Åh, spännande med arbetsintervju. Jag gillar också off the map, fast jag har inte följt det så noga, men det jag sett var bra. Måste nog se det ordentligt.



Kommer upp till kx om några dagar och stannar nån vecka för att jobba lite hos mamma. Mannen kommer upp och hälsar på sen så då får du bedöma honom, haha.



Kram!

2011-06-01 @ 12:31:33
URL: http://annabanan.blogg.se/
Postat av: Banana

Såklart hör jag av mig, jag måste ju granska lilla E och hur det går med ert hus, haha. Tror båda kommer få mvg =)

2011-06-01 @ 17:40:19
URL: http://annabanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0