Mys!

Vilken härlig dag vi hade igår. Och oj vad skönt lillan sov efter att hon ätit gröt. Två timmar slumrade hon i vagnen. Jag kunde hjälpa älsklingen att klyva ved. Det var verkligen superbra, går ju så mycket fortare när man är två. Idag blir det såklart också att fortsätta med veden. Satsar på att klyva klart innan helgen är slut. Hoppas vi hinner det, då ska sambon min fortsätta med sista rycket i huset. Jag kan inte nog poängtera HUR MYCKET JAG LÄNGTAR till vi får flyta dit!!

                             

Vi åt en god men samtidigt lättlagad middag och avslutade med en chokadrulltårta till efterrätt, supergott!!

Det var så himla härligt väder igår eftermiddag så vi gick ut en promenad kring byn. Gick en sväng till sambons kusin och kollade in hans bagarstuga, jag och mamma funderar på att baka mjukkaka där nästa helg. Får se hur det går. Ska börja värma ugnen på söndag, man måste elda några dagar i förväg så att det hinner bli varmt. Gott med nybakt bröd!

Eftersom att det var onsdag igår så såg vi självklart Greys och Off the map. Väldigt bra avsnitt som vanligt. Åt ost och kex till. Väldigt gott.

                               

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj så länge sedan jag läst din blogg. Det är kul att du börjat uppdatera oftare :) Roligt att läsa. Ser att Lillan växer så det knakar. Förmodar att hon också växer alldeles för fort? Om drygt en vecka firar jag en ettåring! Hjälp så snabbt det året har gått =)

2011-06-02 @ 09:23:36
URL: http://flisanlilla.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Var trevligt med en fika och det måste vi göra om!:) Förhoppningsvis har vi flyttat in i helgen som kommer och då är det bara att komma på ett besök :)

2011-06-02 @ 10:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0