Smaskens!

Elsa smaskar i sig så det står härliga till av gröten som hon börjat äta. Tycker det är gott tror jag. Inget ont i magen har hon haft heller. Tänkte att vi kunde ge henne ärtor eller majs till veckan, pröva om det går bättre nu.

Idag har min bättre hälft gått ut för att fortsätta klyva ved. Inte mycket kvar nu. Halleluja! Bara staplingen kvar. Börjar ångra mig lite smått att jag tagit på mig den uppgiften, men men. Huset blir ju klart snabbare. Älsklingen kan vara där och jobba istället. Är ju himla mycket bättre det!!

LÄNGTAR LÄNGTAR till vi får flytta dit!!

Jag måste nog städa lite idag tror jag. Väldigt skräpigt här hos oss. Finns ju roligare saker att göra liksom!

Nåväl. Ha en bra dag!

Avslutar med en bild på sötnosen.

                                

Kommentarer
Postat av: Bruden Hon Själv!

Hon har verkligen blivit stor. Jisses :)

2011-06-06 @ 15:28:07
URL: http://draggel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0